Nieuws, februari 2018

27 februari 2018

Het Podium, ons podium!

Foto: Jeroen Pomper / SP

De culturele kaalslag in Hoogeveen is nog volop aan de gang. Zo hebben wij de bibliotheken zien verdwijnen uit de wijken en dorpen, ons museum is verleden tijd, Scala hebben we uit handen gegeven en nu lijkt de gemeente klaar voor de volgende stap: Alle restjes samen brengen in de Tamboer. Zal dit dan betekenen dat Het Podium op den duur gaat verdwijnen? Is dit het laatste stapje om de culturele kaalslag te voltooien?

23 februari 2018

Open brief naar Treant

Foto: SP

Naar aanleiding van de berichten van Treant met betrekking tot mogelijke scenario's van sluiting kindergeneeskunde en verloskunde schrijven de SP afdelingen Hoogeveen, Stadskanaal en Emmen een open brief aan het bestuur van Treant.

23 februari 2018

Zorg voor iedereen!

Foto: Philip Oosterlaak / SP

Zorg voor iedereen! SP Hoogeveen aanwezig bij ingang van Raadhuis waar het Drentse zorgdebat plaatsvond afgelopen woensdag 21 maart 2018. In het panel binnen SP-er Wim Moinat. Voor voldoende thuiszorg, voor behoud van goede ziekenhuiszorg!

19 februari 2018

Verkiezingsprogramma in het Dreènts

Foto: Jeroen Pomper / SP

Zoas altiet mit de verkiezings hef de SP Hoogeveen heur verkiezingsprogramma naar het Dreènts vertaold.