We zijn weer begonnen

26 augustus 2008

We zijn weer begonnen

Vorige week woensdag, 20 augustus, zijn we met het voorlopige bestuur weer bij elkaar gekomen om te vergaderen. Bijna iedereen heeft de vakantie erop zitten, we gaan er weer met frisse moed tegenaan!!

Want dit najaar zal het dan toch moeten gaan gebeuren: De afdeling SP Hoogeveen/De Wolden zal dan een formaliteit zijn.
Daarom zijn we uiteraard ook druk bezig met de voorbereidingen hiervan. Er zullen cursussen gevolgd gaan worden, een ledenvergadering is in de voorbereiding, er staat heel veel te gebeuren.

Zoals we al eerder hebben aangegeven zijn onze vergaderingen vrij te bezoeken door alle leden van de SP te Hoogeveen en De Wolden. We willen namelijk dat ieder lid de gelegenheid geboden wordt inspraak te hebben in hetgeen waar we met zijn allen naar willen streven: een solide afdeling in de gemeenten Hoogeveen en De Wolden.

En om het nieuwe seizoen goed te beginnen houden we binnenkort een barbeque-feest voor alle vrijwilligers in het bijzonder, en alle SP-leden binnen onze afdeling in oprichting.
Iedereen krijgt een persoonlijke uitnodiging. Daarin staat ook de datum en de plaats van het feest vermeld.
Het is altijd leuk om onder het genot van een hapje en drankje, en binnen een informele sfeer, met elkaar te praten over politiek, het weer, auto's en noem maar op.