Vrijwilligers gezocht!!!

7 september 2008

Vrijwilligers gezocht!!!

Hoogeveen/De Wolden – Zonder de inzet van vrijwilligers kunnen we weinig doen, daarom ook een oproep naar alle leden die zich in willen zetten voor de SP in Hoogeveen en De Wolden.

Met name De Wolden is sterk ondervertegenwoordigd in ons vrijwilligersnetwerk. En het juist belangrijk dat hier ook mensen actief zijn.
Maar ook in zijn algemeenheid zoeken we nog steeds naar vrijwilligers. Zo is er de ZO-krat, Tribune en diverse nieuwsbrieven die we moeten verspreiden.
Momenteel wordt er in een groot gedeelte van Hoogeveen en een klein gedeelte van De Wolden verspreid. Uiteraard willen we ieder lid en iedere inwoner kunnen bereiken.

En we zijn nog steeds vrijwilligers nodig die mee willen helpen met activiteiten. En dat kan variëren tot het meedoen aan acties, tot het deelnemen van een speciaal opgerichte werkgroep. Momenteel zijn we bezig met een werkgroep die WMO onder de loep neemt.
En we zijn ook mensen nodig die onze toekomstige afdelingsbestuur willen versterken.
We hebben als doel mee te doen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2010, en we zijn daarom ook geïnteresseerden nodig die wellicht een plaats in de gemeenteraad ambiëren. En toekomstige raadsleden moeten ook weer ondersteund worden.
Door nu alvast actief op zoek te gaan naar geschikte en gemotiveerde mensen kunnen wij iedereen op tijd klaarstomen.
Want 2010 klinkt nog wel ver weg, maar we moeten ons goed voorbereiden op wat er ons te wachten staat.
Binnenkort zal de afdeling in oprichting overgaan naar een volwaardige afdeling, en dan zullen we ook het bestuur vast moeten stellen.
Het bestuur zal dan ook tijdens een heuse oprichtingsvergadering gekozen worden. In feite kan elk lid in het bestuur terecht komen. Daarom hebben we ook besloten dat onze vergaderingen geheel openbaar zijn voor SP-leden. In het Tomaotie en op onze site staan dan ook de data van de vergaderingen. U bent van harte welkom. We stellen het wel op prijs dat u zich van te voren even aanmeld zodat we rekening kunnen houden met uw komst.

Ook voorziet de SP sinds jaar en dag in gedegen opleidingen. Er is een zeer breed aanbod wat zich aansluit op diverse onderdelen.
Zo zijn er specifieke opleidingen voor (aankomend) raads- en bestuursleden. Ook zijn er opleidingen die aansluiten op de diverse standpunten van de SP. Voor meer informatie staat u vrij contact met ons op te nemen. Dit kan via het contactformulier op deze site, of door te mailen naar hoogeveen@sp.nl