SP Hoogeveen kiest afdelingsbestuur

2 maart 2009

SP Hoogeveen kiest afdelingsbestuur

HOOGEVEEN – De SP Hoogeveen houdt vrijdagavond 6 maart haar oprichtingsfeest. De SP kiest daarbij het eerste afdelingsbestuur van de partij in Hoogeveen. Het feest vindt plaats in Het Podium. De band “De Zus van Hans” zal deze avond opluisteren met knallende live-muziek

Voor het bestuur zijn Martin Benjamins als voorzitter, Dirk Ruijne als penningmeester kandidaat. Verder zijn Annie Jansen, Jeroen Pomper, Philip Oosterlaak, Bianca de Vos, John van Steinvoorn en Marieke Aldus beschikbaar voor het bestuur.

De SP is geen onbekende in Hoogeveen. De afgelopen jaren deed de partij al regelmatig van zich spreken. De SP is regelmatig te vinden in buurten en bij bedrijven. De partij was onder meer actief bij Alescon. Momenteel onderzoeken SP-ers de effecten van de verschraling bij de bibliotheken, waar diverse filialen gesloten worden.

Vrijdagavond 6 maart, zijn leden en belangstellenden vanaf 20.00u hartelijk welkom op de feestelijke oprichtingsbijeenkomst. in Het Podium te Hoogeveen