Campagne Europese Verkiezingen

22 mei 2009

Campagne Europese Verkiezingen

In het kader van de komende Europese Parlementsverkiezingen gaat de SP Hoogeveen een tweetal keren de Hoofdstraat in Hoogeveen op.
Op 23 mei en 30 mei is de SP te vinden op de Hoofdstraat.

We willen de mensen graag benadrukken waarom het belangrijk is om te stemmen voor het Europese Parlement. Veel mensen denken dat hun stem toch weinig teweeg brengt in Brussel, maar dat is natuurlijk niet waar.
Uw stem telt wel degelijk mee om de toekomst van Europa in goede banen te begeleiden. De SP vind dat Brussel de laatste jaren teveel macht naar haar toe heeft gesleept, en dit zal alleen maar erger worden.

Door bewust uw stem uit te brengen kunt u ervoor zorgen dat Nederland niet wordt overgenomen door Brussel. Ons huidige kabinet, bestaande uit het CDA, PvdA en de ChristenUnie, loopt maar al te graag mee met Brussel. Ze willen graag dat Europa het voor het zeggen krijgt in Nederland. Bent u dan ook van mening dat Brussel al genoeg vingers in de pap heeft, en wilt u ervoor zorgen dat Nederland weer aan zichzelf gaat denken? Dan is het nu de tijd om te stemmen, op de SP natuurlijk.

Om inzicht in onze standpunten te krijgen kunt u het beste op minderbrussel.nl kijken. Daar zult u lezen waarom wij de beste partij zijn om op te stemmen. Weg met de valse beloften van onze regeringspartijen, en weg met de valse hoop die de liberale coaltitiepartijen u aan willen smeren, want hier is de SP, want Nederland wi nu eenmaal minder Brussel.