De zomer voorbij.

31 augustus 2009

De zomer voorbij.

De zomer is al bijna tot zijn einde gekomen, en dat betekend dat de politiek langzaam aan weer ontwaakt uit een diepe zomerslaap. De Sp Hoogeveen heeft echter niet stil gezeten, en heeft achter de schermen hard werk geleverd.

Zo zijn er voor een aantal leden diverse cursussen geweest, en de programma-commissie heeft hard gewerkt aan het voorlopige programma.
Het programma is nog niet af, maar in grote lijnen is het concept er al aanwezig. Binnenkort willen we de puntjes op de i gaan zetten, en dan willen wij dit programma aan onze leden voorleggen.

Om alvast op te warmen voor de gure herfstdagen, heeft de gemeente Hoogeveen een speciale avond georganiseerd om de inwoners voor te lichten over het raadswerk. Tevens is er de gelegenheid voor alle politieke partijen, die mee willen doen aan de Gemeenteraadsverkiezingen van 2010, de gelegenheid om zich te presenteren. Ook de SP Hoogeveen is hierbij aanwezig.

Dit vind plaats op 7 september 2009
Vanaf 19.30u bent u van harte welkom, en omstreeks 20.00u begint het hele programma. De SP zal middels een stand aanwezig zijn om de aanwezigen voor te lichten over het werk wat wij leveren, en wat wij voor Hoogeveen kunnen betekenen.
Bij deze nodigen wij u uit om op 7 september langs te komen.

Tot ziens!