Op een sociaal 2011

18 december 2010

Op een sociaal 2011

naam afbeelding
De SP afdeling Hoogeveen wenst iedereen fijne feestdagen toe. De kersttijd is vaak een tijd van saamhorigheid, samen zijn en liefdadigheid. De SP probeert deze boodschap iedere dag uit te dragen, en staat in deze periode in het bijzonder stil bij de saamhorigheid van de mensen.

Want we kunnen met zijn allen er voor zorgen dat Nederland socialer gaat worden. Dat gaat niet lukken met het rechtse kabinet Rutte. Dit kabinet speelt een omgekeerde Robin Hood, het steelt van de armen en geeft aan de rijken. Maar we kunnen dit kabinet een halt toeroepen door op 2 maart 2011 naar de stembus te gaan en SP te stemmen. We moeten er voor zorgen dat dit rechtse kabinet geen meerderheid krijgt in de Eerste Kamer.

We gaan een koude winter tegemoet, maar als het aan ons ligt zal na 2 maart niemand meer in de kou hoeven staan. Tijdens kerst kan iedereen aan anderen denken. Sta eens stil bij deze gedachte wanneer u in het stemhokje staat. Denk niet alleen aan jezelf, denk aan wat het beste is om Nederland socialer te maken. Stem daarom SP.