SP werkgroep De Wolden voor het eerst bijeen

17 februari 2011

SP werkgroep De Wolden voor het eerst bijeen

Zuidwolde - Politiek is weer helemaal actueel. Het nieuwe rechtse kabinet dwingt mensen tot een keuze. Is men tevreden met rechts, met individualisme en marktwerking? Of wil men terug naar een ander Nederland, waar iedereen mee mag doen?

In Zuidwolde kwam vorige week een dozijn mensen bij elkaar dat door de huidige politieke ontwikkelingen niet langer aan de kant wil staan. Een groot deel van hen is de laatste weken lid geworden van de SP om een daad te stellen. Met elkaar hebben zij besloten een SP-werkgroep op te richten binnen De Wolden. De komende weken hopen zij overal in de gemeente zichtbaar te maken dat er nu een SP is, door campagne te voeren voor de verkiezingen van de provinciale staten.

Ook na de verkiezingen blijft de werkgroep in De Wolden aanwezig, om binnen De Wolden actie te voeren in verband met landelijke problemen en om aan de slag te gaan met problemen die in de dorpen van De Wolden spelen. Daarnaast zal gewerkt worden aan het vergroten van het ledental in de Wolden zodat de SP in De Wolden slagvaardiger kan zijn.
Mensen die zich willen aansluiten kunnen zich aanmelden via hoogeveen@sp.nl