Harry Loco bij Jan Marijnissen

27 februari 2012

Harry Loco bij Jan Marijnissen

Harry LocoDe plaatselijke SP-afdeling doet er alles aan om het komende bezoek van Jan Marijnissen tot een succes te maken. Als muzikale gast is Harry Loco uitgenodigd. Loco noemt zichzelf de Drentse Dylan, wat alles zegt over zijn optredens. Hij zingt met gitaar en mondharmonica nummers van de bekende zanger, maar heeft ook zijn eigen repertoire. Vanaf half acht zal hij het publiek vermaken.

De grote zaal van de Vredehorst is afgehuurd om zoveel mogelijk mensen de kans te geven kennis te maken met de SP. Ook mensen die niet zo snel op de partij zouden stemmen zijn uitgenodigd.

Jan MarijnissenJan Marijnissen zal vertellen over de geschiedenis van de partij die sinds 1974 in de politiek vertegenwoordigd is. Hij zal echter ook uitgebreid ingaan op actuele ontwikkelingen in de maatschappij, zijn visie geven op hoe het zo gekomen is, en een beeld geven van de visie van de SP voor de toekomst. Voor vragen is alle ruimte.

Voorzitter Jeroen Pomper: 'De SP is in Drenthe nog een erg onbekende partij. We vinden het namelijk belangrijk om eerst een actieve vrijwilligersgroep te hebben vóór we mensen in de gemeenteraden hebben. Dat kost tijd, maar zo weten onze mensen waar ze over praten als ze de gemeentepolitiek in gaan.

We merken dat er nog steeds heel veel vooroordelen zijn over de partij. We willen mensen uitdagen om langs te komen en die vooroordelen te toetsen aan de werkelijkheid. Natuurlijk nodigen we ook graag mensen met een sympathie voor de SP uit. Misschien zullen zij door deze avond wel gemotiveerd worden om lid te worden en ons mee te gaan helpen. Hoe meer mensen we hebben, hoe meer we kunnen betekenen voor Hoogeveen!'

De kennismakingsavond met de SP is op woensdag 7 maart in de Vredehorst, Zuidwoldigerweg 32. Vanaf half acht kunnen mensen binnen komen. Koffie en thee zijn gratis.