Tijd voor soep

3 januari 2010

Tijd voor soep

Hoogeveen - Afgelopen zaterdag, 2 januari 2010, trapte de SP Hoogeveen af met de verkiezingscampagne "De frisse wind". De SP deelde op deze winterse dag gratis tomatenSoeP uit. De weersomstandigheden waren dan ook erg van toepassing op de gebruikte slogan.

Want het is tijd voor een frisse wind in de Gemeenteraad. De SP is deze frisse wind, en zal dan ook zorgen voor vernieuwing. Dat is hard nodig, want het kan nog socialer in Hoogeveen.
Om onze boodschap over te brengen aan de inwoners van Hoogeveen, heeft de aftrap dan ook in het "zenuwcentrum" van Hoogeveen plaatsgevonden: Op de Hoofdstraat tijdens de goederenmarkt.

Het was een gezellige dag, ondanks de kou hebben de aanwezige vrijwilligers van de SP zo'n 600 bekers warme SoeP uitgedeeld. Eerlijke soep, voor iedereen geschikt. Ook hebben we een paar duizend flyers uitgedeeld met onze SPeerpunten, en op de achterkant een speciale nieuwjaarsgroet van onze lijsttrekker Martin Benjamins.

Een geslaagde dag, waarin we als een goed team hebben samengewerkt, en waar we met veel mensen van gedachten gewisseld hebben. We hebben weer een stap in de goede richtng gezet, en we gaan met de volste vertrouwen de verkiezingsstrijd aan.

Lijsttrekker Martin Benjamins kon na afloop in zijn handen wrijven.