Grote schoonmaak op lantaarnpalen

30 mei 2010

Grote schoonmaak op lantaarnpalen

Door heel Hoogeveen heen hangen nu grote borden met de slogan "De grote schoonmaak".

Vooral bij invalswegen zijn deze borden geplaatst. Ook zullen er een aantal in De Wolden geplaatst worden. Hiermee hoopt de SP de aandacht te kunnen vestigen op de kiezers. Want Nederland is toe aan een grote schoonmaak, dat is een ding wat zeker is. En er valt veel te kiezen, gaat links of rechts winnen?

Een zege van rechts zou wel heel opmerkelijk zijn, want rechts is immers de oorzaak geweest van de crisis. Bovendien is een stem voor rechts een stem voor de afbrokkeling van de sociale normen en waarden in ons land. Het verschil tussen arm en rijk wordt alsmaar groter, en de rekening van de crisis wordt in zijn geheel bij de mensen gelegd met de laatste inkomsten. En dat pikken we natuurlijk niet.

Op 9 juni zullen we zien waar Nederland staat. Een tactische stem op de PvdA betekend een stem voor de VVD, want de PvdA wil graag regeren, of het nu linksom of rechtsom kan, dat maakt ze niet uit. En de PvdA voelt de hete adem van de SP al in haar nek. Stem daarom SP, dan houden we de PvdA links, zorgen we ervoor dat Balkenende het Torentje verlaat, en blokkeren we de weg naar het Torentje voor Rutte.