Hart voor de natuur

29 december 2010

Hart voor de natuur

naam afbeeldingOns rechtse kabinet kort niet alleen op mensen en cultuur, maar ook op natuur. Wel 40%. Vinden wij dat goed? Ik niet. Het hoeft niet. Men kan ook korten op rechtse hobby's als de JSF en de villasubsidie. Of gewoon zorgen dat de overheid het vliegwiel van onze samenleving blijft zodat er genoeg banen zijn en dus genoeg geld voor een gezonde economie.

Niet alleen de SP voert actie, dat doet ook 'hart voor natuur' een coalitie van ruim 20 natuur- en milieu-organisaties. De aftrap wordt gegeven met een wandeling in een natuurgebied. Lekker zondag met het gezin of alleen de natuur in.

Waar kan gewandeld worden voor deze actie? Op heel veel plekken. Die kun je vinden op de website www.hartvoornatuur.nu. Geen zin of tijd om zondag naar een natuurgebied te gaan? Je kunt er ook een nieuwjaarskaart voor Rutte tekenen.

In onze buurt kun je bijvoorbeeld naar:

• Schaapskooi Doldersummerveld, van 14.00-16.00 is daar een presentatie en warme chocolademelk.
  • Bezoekerscentrum Dwingelderveld van 10.00-17.00 zijn daar boswachters met chocolademelk die de actie willen toelichten.
  • Holtingerveld bij de hunebedden, van 12.30 tot 15.30 is daar gluhwein
  • Landgoed De Braak, van 12.30-15.30 is ook daar warme drank

En nog veel meer plekken, kijk daarvoor op de website van Hart voor natuur!