Naar de kiezer!

3 maart 2018

Naar de kiezer!

Foto: SP

Geen gouden bergen, geen luchtballonnetjes en geen schone schijn. Gewoon opkomen voor Hoogeveners. Onder het motto: Voor elkaar, met elkaar, voor Hoogeveen.

De SP maakt de komende weken onder aanvoering van lijsttrekker Jutta van den Oord serieus werk van de verkiezingscampagne. SP-vrijwilligers bezorgen ondermeer een SP-informatiekrant bij 12.000 mensen thuis in de brievenbus. Daarin staat wat de SP vindt, welke speerpunten voor de SP gelden en waarom het belangrijk is te gaan stemmen.

Daarnaast kunnen kiezers nieuws over de campagne en het complete verkiezingsprogramma op onze website vinden. Gedrukte exemplaren van het programma zijn ook te bestellen. Het verkiezingsprogramma is ook in het Drents beschikbaar.

De SP gaat bovendien de komende tijd graag in gesprek met Hoogeveners. SP-ers zullen op de zaterdagen 10 en 17 maart op de Hoofdstraat aanwezig zijn. Ook zullen leden van de partij in diverse wijken en dorpen te vinden zijn om nog beter te horen wat daar aan de hand is.

Op 21 maart heeft niet de politiek maar Hoogeveen het voor het zeggen. Komt er meer ruimte voor een sociaal geluid? Wat de SP betreft zeker! De keus is aan de kiezer.